16 lip 2015

Maybe some summer inspirations?

Hey! Już 16 dni lipca za nami, a ja nadal jakoś nie czuję wakacji. Jeżeli są tu osoby z problemem podobnym do mojego, albo takie, które potrzebują kopa, żeby ruszyć się w końcu i zacząć coś robić, to ten post jest dla was.





Måns Zelmerlöw - Heroes



Tiesto - Wasted



Sammy Adams - L.A. Story ft. Mike Posner

Demi Lovato - Cool for the Summer


Mam nadzieję, że chociaż trochę Was zainspirowałam i że zaczniecie w pełni korzystać z wakacji.
W ten weekend na moim drugim blogu - Człowiek Żelazko pojawi się post DIY, więc zachęcam do obserwowania :)


xoxo, Nat

38 komentarzy:

  1. Inspiracje wakacyjne już są, teraz nic, tylko działać :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę http://secappuccino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe inspiracje ♥. One są wprost idelane i teraz już tylko czas wziąć się za siebie, ponieważ po tym poście dostarczyłam sobie dodatkową porcję wakacyjnych inspiracji :). Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne inspiracje :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne inspiracje :) Ja już się trochę w ten wakacyjny klimat wciągnęłam, więc nie jest źle :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com (przeniosłam się na innego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspiracje świetne :)
    I niektóre piosenki całkiem mi się spodobały!

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z pewnością w pełni korzystam z wakacji:)

    Zapraszam na posty o mojej małej podróży po Chinach :)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne inspiracje, uwielbiam takie posty :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie nie zainspirowało, ciągle siedzę i wpierdzielam wszystko jak leci :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, mnie tylko przez chwile, ale cóż xD

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc, mnie tylko przez chwile, ale cóż xD

      Usuń
    3. Szczerze mówiąc, mnie tylko przez chwile, ale cóż xD

      Usuń
  9. Prześliczne inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne inspiracje :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też bym gdzieś poleciała :<

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne inspiracje!! stety-niestety za oknem już jesień...

    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam inspiracje <3 zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super inspiracje ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne inspiracje :)
    DZIEKUJE, JESTES KOCHANA <3

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak, uwielbiam takie posty! Świetne inspiracje ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam do siebie gdzie do zgarnięcia jest kawaiibox

    OdpowiedzUsuń
  18. Jadłabym!! :). Mega.
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mój Blog - klik!
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam)w bocznym pasku.
    Lub w link podany w poście.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Szczegóły na blogu w ostatnim wpisie.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny post :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na ROZDANIE, w którym do wygrania m.in. produkty Eos, Garnier, tattoo choker, książka i wiele innych!

    OdpowiedzUsuń
  21. Looking at these pics, I can't wait for summer !

    Sugarcandycandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Butki świetne! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne inspiracje, wprost uwielbiam takie posty!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne inspiracje uwielbiam ogladac takie posty i od razu mam ochote wlaczyc tumblr ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te schody z tablicami rejestracyjnymi zarąbiste. Bardzo podoba mi się taki styl. Mam podobny w pokoju.
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne inspiracje, podobają mi się.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię przeglądać takie posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne wynalazłaś zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko xx
    i zapraszam róneiż do mnie:)

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/10/ulubiency-pazdziernika_31.html

    OdpowiedzUsuń